yohiolove

Alla inlägg under april 2013

Av Blaze The CatDoll - 7 april 2013 18:11

Hej! Nu har jag äntligen landat hemma efter ca 9 timmars bilfärd *ointressant* och har satt in skivan Break the Border i stereon. Myser med katten och lyssnar på Sakura, falling. Slappar, helt enkelt   


Kul att du tittade in! 


Krampåre'


 

Av Blaze The CatDoll - 6 april 2013 22:11

  Min vän Nötknäpparen (som vi kallar henne här) tog den här bilden på mig (mobilbild, i dåligt ljus dessutom. stå ut med att det är dålig bildkvalité). MEN JAG STÖR MIG SÅ SJUKT MYCKET PÅ HAN RANDOM KILLEN I BAKGRUNDEN SOM FÖRSTÖR HELA BILDEN  Okej överdriven smily..


Kram! 

Av Blaze The CatDoll - 6 april 2013 21:28

Tjena boys och girls! Antar att det mest är girls, men ja, ja.. Spelar ingen roll. Om ni är sura på mig nu för att jag inte uppdaterat på en vecka (gick från att jag loggade ut här var det 68 besökare och nu när jag loggade in var det 9..) så kan jag bortförklara mig med att jag är i fjällen och inte orkat gå in på datorn. Plus att jag ramlade i skidbacken rejält och då sa läkaren (som trodde att jag brutit armen och fått en lätt hjärnskakning) att jag inte skulle "spela dator, spela på mobilen eller titta på tv" DET var inte såååå där överdrivet roligt   


Så eftersom jag inte har spelat spotify (med yohio ofc.) på en vecka är jag liite desperat.. Vid liften spelades musik, ungefär hela tiden, eftersom det var vid barnbackarna, och när de helt plötsligt började spela Heartbreak Hotel.. Ja, ni får kalla mig vad ni vill, men jag bröt ihop och grät, missade liften och folk trodde jag var fysiskt (eller psykiskt, men de kan ju inte veta att jag bröt ihop pga. på låten) sjuk eller nåt. Efter tre minuter och fem sekunder hade jag rest mig, torkat tårarna och tagit en lift upp! Amazing? Folk tyckte säkert att jag var en mycket besynnerlig liten flicka.. HAHA Nej   


RANDOM inlägg, men kram puss och hej!


(Okej, jag kan väl bjuda lite på en mobilbild på en ren från förra året på samma ställe i fjällen, snålt men skit i det  )

  KLICKBAR!

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards