yohiolove

Alla inlägg under mars 2013

Av Blaze The CatDoll - 31 mars 2013 12:03

HEJ! 

Kul att du tittar in på min lilla fanblogg om Yohio främst, men även Seremedy och Desaiha   


        '

Och det känns ju ännu roligare med Desaiha nu när jag har träffat Fredrik, Marcus och Fredrik W. <3

 

 

REAL LOVE ♥

Av Blaze The CatDoll - 31 mars 2013 08:30

HEEJ!! Nu är Yohio på Bolibompa, och jag gick upp så här tidigt endast för att se honom! :D (Gick och la mig halv två igår, varför vet jag inte. Men att det kändes jäkligt trögt att gå upp åtta då , det vet jag!  )

 Men vad gör man inte för Yohio?   


 

Av Blaze The CatDoll - 31 mars 2013 00:58

Av någon anledning fungerar inte länkarna, men gå gärna in på sidorna ändå!

Av Blaze The CatDoll - 31 mars 2013 00:45

Hej friends! Jag har bara idag fått 15 unika besökare, vilket jag är glad för eftersom bloggen bara funnits i fyra dagar! :) 

Men jag ville också skriva ett litet tack till min inpirationskälla(stavning?)  yohiofanz.blogg.se , och en tjej som skriver som en gud, spännande och fängslande om en tjej som möter seremedy: Seremedystory.blogg.se.


Samt en tjej som har ännu en fanblogg om yohio; yohio.bloggplatsen.se (Observera att hon ej är yohio. Vill du gå till Yohios egna blogg kollar du hit.)


KRAM och Happy Easter   



Av Blaze The CatDoll - 30 mars 2013 20:22

Hejsan igen.


Jag lyssnar, dränker, drogar mig i Yohios musik.. Man blir beroende, måste ha hela tiden. Man flyr från verkligheten. Det är underbart. Ja, att jag drogar den är väl rätt beskrivning. Men det är inte skadligt för kroppen. Kanske trumhinnorna, men ja, ja. Nu lyssnar jag på Yohios 2013 -Beggining of the End-. Sen kommer MY MURDEROUS URGE   

 

SPOTIFY IN MY HEAR

 


Kram från mig

Av Blaze The CatDoll - 30 mars 2013 17:45

Gissa låten! 


 "Have you read the news today?

Well, the same thing happened yesterday
Oh...
And I know that you know what I mean

Reality has gone too far
It's sick and twisted, has no heart
And I know that you know what I mean"

 

Ledtråd: På nya plattan Break the Border

 

Artist: YOHIO- såklart! ;)

 

 

Av Blaze The CatDoll - 30 mars 2013 15:38

Lite kort om "konserten" eller uppträdandet i onsdag:


Först sjöng han två låtar; Our Story och Heartbreak Hotel. Sen skulle man ställa sig i en signeringkö. Vi stod i den ca 30 minuter innan min vän "Nötknäpparen" gick för att kolla hur lång den var. Hon uppskattade att vi skulle vara framme vid midnatt ungefär om vi stått kvar, så lång var den! Så därför gick jag, Nötknäpparen och min andra kompis Clementinen ut ur kön och ställde oss typ två meter framför scenen och tittade på honom när han signerade samt tog många foton. 


Sen... WOW säger jag bara. Nötknäpparen tittade mot teknikmagasinet en kort sekund och kort därefter utbrast hon som stod bredvid mig; "FREDRIK!!!" 

OCH DÄR STOD FREDRIK, MARKUS OCH FREDRIK WIDINGS FRÅN DESAIHA!!!!! 

Vi gick dit. Jag var alldeles till mig. Clementinen frågade mig; "Vill du krama de?" Jag nickade, men jag vågade inte fråga. Clementinen frågade därför Fredrik om jag kunde få en kram när hon fotade (med min kamera). OCH HAN SA JA!!!!

Så helt plötsligt stod jag där och kramade Fredrik W. och Fredrik, en i taget.. Eller vad man ska säga, helt gråtande/skrattande. Jag var helt i chock. Skrattade och grät lyckotårar, detta var så ofattbart! Tänk dig; Du har bara sett en person på bild och helt plötsligt står du där och kramar personen, du har drömt om det, men det har aldrig slagit dig att det skulle kunna hända. Så kände jag, och jag har bildebevis på det också!


Kram!


(OBS! Nötknäpparen och Clementinen heter inte så egentligen, det var bara namn jag kom på för att inte hänga ut mina vänner som var med mig i Sollentuna)

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards