yohiolove

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2015

Var Köper Dolly Style Sina Kläder Och Peruker?

Av Blaze The CatDoll - 26 augusti 2015 16:57

 Hello Hi!!!

Det var ännu ett tag sedan (ännu en gång).   


Jag tänkte bara skiriva ett kort inlägg. Om Dolly Style.


Det är en hell del Dollys som har undrat var de köper sina kläder. Så jag tänkte brätta de ställena som jag vet de köper kläder på och det är: Gina Tricot, NewYorker, Glitter(Några av deras smycken finns där. Blandanat Pollys Hår fjärilar de finns i olika färger) och Kawaii.se  

Men man kan även köpa kopior av Dolly Styles kläder på deras webbshop.


Kawaii.se har bara två butiker, en liger i Göteborg och där ligger även en pärlbutik i närheten lite längre ner på gatan, som har samma ägare som Kawaii har.Den heter Pysselbutikenson där kan du blandanat hitta vissa pärlor som Dolly Style har på sina halsband. Du kan även hitta en del andra söta saker där. De har ingen online affär just nu. Men du kan besöka deras Facebook eller deras Instagram.


Den andra Kawaii liger i Stocholm. Men man kan också handla på deras webb sida Kawaii.se


Leveransen är väldigt snabb det tar bara några dagar. Jag har själv köpt en väska där ch det tog inte så lång tid att få hem den.         


Pysselbutikenson finns bara i Göteborg. 


Öpettider och var de ligger hittar ni på Kawaii.se ni kan även hitta infon och öpettider till Pysselbutikenson där och du kan även hitta det på deras Facebook och Instagram.


Här är även länkar till Kawaii s  Facebook och Instagram.


Var Dolly Style köper sina peruker vet jag inte alla de har. Men vissa av deras peruker har de också köpt på Kawaii

Man kan även få tag i vissa peruker på Ebay och även på Dolly Styles webbshop.


Ja det var det tror jag.    Vi får se när jag bloggar mer. Jag kanske gör några inlägg som kommer upp automatiskt idag som kommer vara på bloggen någon anan dag. Men ett riktigt inlägg till tror jag gör idag. Om YOHIO  


Hugs från Blaze.


 

En bild jag har hittat på gamla Polly(Emma Puck)Jag tycker hon är JÄTTE GULIG HÄR!!   I Miss YOU!!!    

 
 
isabell

isabell

18 december 2015 16:26

kawaiiesoven.se har inte några dolly style kläder

http://sug

Blaze The CatDoll

20 december 2015 15:05

Menar du Kawaii.se? Jo det har dom visst kolla själv. De har blandanat både gammla Mollys katt strumpor, de har gammla Pollys skeletthänder hårklämmorna och Dolly Styles öronmuffar med öron på. Så de har de visst. Lilla Isabell.

 
Jag bor i Orsa

Jag bor i Orsa

24 januari 2016 19:42

Hej synd att du slutade kan inte du göra ett eget band kram kram😢😂💋💋💋💋💋💋💋💋💋💗❤️💖😃🐴🐶🐯😟😏🍷 Laura heter jag.

http://Jag har inte en blog

Blaze The CatDoll

11 mars 2016 13:17

Uhmmm? Ledsen men jag är varken gamla Polly/Emma Pucke ELLER NÅGON FRÅN Dolly Style!!
Jag är bara en *Dolly* Precis som du är!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blaze The CatDoll - 12 juni 2016 16:00

Hej igen! Som rubriken säger:   Jag har laddat upp ännu en PV Making Video på min YouTube kanal. Hoppas nu gillar den!<3       Inget av deta tillhör mig utan till de som äger videon och Royz, deras skivbolag Etc.!   Kramis från Blaz...

Av Blaze The CatDoll - 22 maj 2016 19:00

Hejsan! Jag har precis laddat up min första Video på min YouTube kanal Hoppas ni gillar den!     Det är Royz's Pv Making av "Starry HEAVEN" PS:Jag äger INGET i videon det tillhör sina respektfula ägare som gjort videon och Bandet Royz själv, O...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:43

Här har vi då Royz!<3 Det är det bandet jag lyssnar på aldra mest på just nu! Här får ni 3 låtar av Royz. Mest för att ni ska se att de har otroligt många stilar de spelar och för att ni ska höra hur bandet låter utan deras enna bandmedlem som j...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:38

Här är en musikvideo från Versailles(Den är en av de äldsta men den är sjukt vacker) Oroa er inte dessa har även Rockigare  still. Det är bara att jag valde denna för den är så vacker!) Skriv gärna i en kommentar här nere om vad ni tyckte. :D ...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:20

Här kommer en av Jupiter's senaste låtar: Berätta gärna vad ni tyckte om de i en komentar(Oroa er inte De har mer Rockiga låtar också) ...

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards