yohiolove

Alla inlägg under november 2013

Av Blaze The CatDoll - 23 november 2013 13:46

Heej!
Idag var YOHIO på Nyhetsmorgon i TV4!! Tittade ni på det? Jag gjorde det, och jag tävlade t.o.m om YOHIO-boken! Dock vann jag inte.

Innozence

Av Blaze The CatDoll - 22 november 2013 16:15

YOHIO är som sagt Gästartist i kvällens avsnitt av IDOL.
IDOL sänds kl: 20:00 ikväll på TV4. Det sänds live( Om där är någon/några läsare som inte viste att det sänds live så vet ni det nu i alla fall.)

En bild som YOHIO laddade upp på sin Twitter för några timmar sedan.

Det tror jag var allt.
Ska ni kolla på IDOL ikväll?

Det ska jag definitivt göra . :D<3

~kommentera gärna~<3
//Kramar från Blaze(=^T^=)

Av Blaze The CatDoll - 21 november 2013 15:09

Hej! Det var länge sen! Men hur mår ni? :) Själv mår jag jättebra! Fyllde år igår (20 nov) och fick massa gulliga Sweet Lolita-saker! :D K A W A I I <3

Men jag har en fråga till er! Kommer ni köpa Live-dvd:n när den kommer ut, eller har ni rentav redan beställt den? Jag tror jag kommer få den i födelsedagspresent eller julklapp! :))))

Kram på er från den oaktiva Innozence! ^^

Av Blaze The CatDoll - 10 november 2013 12:40

YAAAAAY YAAAAAAAY!!!!!
Vet ni vad jag läste på TV-4 text-tv igår kväll????
YOHIO SKA VARA MED I Melodifestivalen 2014!!!!!
Så här stod det i text-teven:
"YOHIO, som kom tvåa i våras, kommer också att delta i 2014 års tävling."
Så YOHIO kommer alltså vara med i Melodifestivalen 2014 igen!!!!! Fast han skälv har sagt att han kommer ställa upp, men inte nästa år utan om några år.
Men iaf va KUL att YOHIO kommer ställa upp nästa år igen(2014)!!!!!!
Jag HOPPAS verkligen att YOHIO har skrivit låten SJÄLV!!!!! För han skriver mycket bättre låtar själv!!!! Eller hur?
Men låten MÅSTE påminna om HeartBreak Hotel eller BÄTTRE!!!!:D<3<3För att den ska gå hem hos folket!!!!!!
YAAAAAY YAAAAAY!!!!!!! YOHIO KOMMER STÄLLA UPP IGEN!!!!
YAAAAAAY YAAAAAY!!!!!!
// Blaze som är JÄÄÄÄÄTTE ÖVERLYCKLIG!!!!!!!! (=^T^=)

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards