yohiolove

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

YOHIO BREAK the BORDER Tour!!

Av Blaze The CatDoll - 21 augusti 2013 18:00

YAAAAAY!!!!!   

Vet ni vad? YOHIO KOMMER SKRIVA AUTOGRAFER EFTER VARJE BREAK the BORDER KONSERT!!!!!

YAAAAY!!!!     

Jag  läste det på YOHIOs FB-sida.

Kolla skälv på den här bilden som YOHIO har som omslags-foto på sin FB-sida:

 

 YAAAAAAAAY!!!! THAT IS SO FREAKY AWSOME!!!! Är det inte?   

Ska ni gå på någon av dom konserterna?     

Om ni ska det. I så fall vilken ska ni på? Jag ska i alla fall gå på den som är på Helsingborg arena den 20/9. (Det är ca. 3Veckor och 6 dagar kvar. Tills jag ska få se YOHIO för ALDRAFÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV. LIVE  och på RIKTIGT.         

Fatta hur tagad och uppspelt jag är!!!!         

ÅÅÅÅÅ!!!! Vad jag längtar till den 20/9!!        

Längtar inte ni till YOHIO BREAK the BORDER tour börjar? Jag gör det!!    

//Blaze The Cat (=^T^=)

 

 
 
Innozencr

Innozencr

21 augusti 2013 23:55

Åh jag är så glad för din skull! <3 Jag skulle egentligen gå i Malmö men resan ner dit blir för dyr så jag går i sthlm i stället. Tror jag. Det blir antingen Malmö, Stockholm eller ingenting alls. Kram

http://yohiolove.bloggplatsen.se

Blaze The CatDoll

22 augusti 2013 17:08

Åååå! Tack så mycket!!!! :D
Så synd att du kanske inte ska på den i Malmö. :'( Men jag hoppas att du kommer på
BREAK the BORDER konserten i Stockholm då. Istället för Malmö . :)
Jag hoppas värkligen att du kommer på den i Stockholm i alla fall. :)
Kram Blaze The Cat (=^T^=)

 
Mitzumi

Mitzumi

23 augusti 2013 07:31

Vad kul! Förstår att du längtar ^.^

http://yohiomadness.bloggplatsen.se

Blaze The CatDoll

23 augusti 2013 15:34

Ja!! Det stämmer jag längtar värkligen till den 20/9!! :D
//Blaze The Cat (=^T^=)

 
Ingen bild

Mitzumi

28 augusti 2013 20:16

Rockbjörnen live på nöjesbladet just nu!!!!!

Blaze The CatDoll

29 augusti 2013 18:24

Jag vet!! Men min data hängde upp sig JUST när YOHIO skulle uppträda!! :-|| Så jag missade hela YOHIOs uppträdande!! :-||:'(
Men sån tur var så var där några stycken på YouTube som hade laddat upp YOHIOs framträdande!! Så jag fick se hanns framträdande ändå!! Det var kanske inte live sändning på dom klippen men jag fick iaf se hanns uppträdande ändå!! Så nu är jag JÄTTE GLAD för att jag fick se YOHIOs framträdande ändå!!:D
Men jag tycker det är JÄTTE SYND att YOHIO inte van!!:'(
//Blaze The Cat(=^T^=)

 
Maja

Maja

29 augusti 2013 15:45

Jag längtar ihjäl mig till BtB tour!!! När jag fick reda på att han skulle signera så blev jag så glad att jag skrek och kramade sönder min kudde^^<3

http://mittlivmedyohio.blogspot.se

Blaze The CatDoll

29 augusti 2013 18:35

Jag också!! :D Ja jag blev också JÄTTE glad när jag fick reda på att han kommer att signera på BtB tour!! :D:D:D:D
Hihihihi!! :D:D
Jaså du så du blev så glad att du kramade sönder din kudde!!
Hihihihi!! :D:D
Ja jag skrek mest(Tyst då så att granarna inte trodde att något som hade hänt) och jag kramade om ett av mina favo gosedjur men han gick iaf inte sönder. (Jag vet att gosedjur är mest till små ungar. Men jag BARA ÄLSKAR gosedjur.) :D:D
//Blaze The Cat(=^T^=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blaze The CatDoll - 12 juni 2016 16:00

Hej igen! Som rubriken säger:   Jag har laddat upp ännu en PV Making Video på min YouTube kanal. Hoppas nu gillar den!<3       Inget av deta tillhör mig utan till de som äger videon och Royz, deras skivbolag Etc.!   Kramis från Blaz...

Av Blaze The CatDoll - 22 maj 2016 19:00

Hejsan! Jag har precis laddat up min första Video på min YouTube kanal Hoppas ni gillar den!     Det är Royz's Pv Making av "Starry HEAVEN" PS:Jag äger INGET i videon det tillhör sina respektfula ägare som gjort videon och Bandet Royz själv, O...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:43

Här har vi då Royz!<3 Det är det bandet jag lyssnar på aldra mest på just nu! Här får ni 3 låtar av Royz. Mest för att ni ska se att de har otroligt många stilar de spelar och för att ni ska höra hur bandet låter utan deras enna bandmedlem som j...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:38

Här är en musikvideo från Versailles(Den är en av de äldsta men den är sjukt vacker) Oroa er inte dessa har även Rockigare  still. Det är bara att jag valde denna för den är så vacker!) Skriv gärna i en kommentar här nere om vad ni tyckte. :D ...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:20

Här kommer en av Jupiter's senaste låtar: Berätta gärna vad ni tyckte om de i en komentar(Oroa er inte De har mer Rockiga låtar också) ...

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards