yohiolove

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Beslustsångest :'C

Av Blaze The CatDoll - 21 juli 2013 23:16

Jag har kollat runt på olika sidor efter söta Sweet Lolita-klänningar, och mitt val står mellan två klänningar som är ganska lika varandra. Jag har tyvärr inte råd att köpa båda. Jag har beslutsångest. Svara ÄRLIGT!! Vilken tycker du är finast, ettan eller tvåan? Båda kostar lite drygt 600:- och kommer från ocrun.com

 

ETTAN:

    

TVÅAN:

     

 /Innozence

 

 
 
Linnea

Linnea

22 juli 2013 01:24

Jag tycker du ska ta nr 2

http://lifeisnow.bloggplatsen.se

 
Jassie

Jassie

22 juli 2013 01:26

Iiihh svårt, båd aär jätte fina men jag gillade nog mest tvåan c:

http://the-story-about-me.bloggplatsen.se

 
SiMONE

SiMONE

22 juli 2013 08:50

tvåan ccc:

http://SiMONEcuti.bloggplatsen.se

 
veronika

veronika

22 juli 2013 14:56

ettan! det är söt och naturell som visar det söta i dig!

http://Veronikaa.bloggplatsen.se

 
Blaze the Cat

Blaze the Cat

22 juli 2013 20:32

Jag tycker du ska välja nr 2. :D
För jag tycker den ser ut att passa dig perfekt. :D

http://yohiolove.bloggplatsen.se

Blaze The CatDoll

22 juli 2013 21:51

Naw, vad gullig du är! :3

 
Jossan ^^

Jossan ^^

22 juli 2013 22:21

Jag gillar mer 1:an .... men det ä ju en smak sak.
Du skulle nog va fin i båda :)

http://svenskakawaii.bloggplatsen.se

 
Elody

Elody

23 juli 2013 07:22

Gah, vad söta. Men jag skulle typ ge dig ett litet tips när du köper... Om du inte är särskilt gammal. (Typ som jag) Så kolla storleken när du köper. Köpte en liknande klänning som 1.an och den blev väldigt för stor för mig. Sen kolla fransarna där uppe vid armarna. (Alltså armarna på klänningen) För kan bli väldigt fult om du får förstora och för fransiga som två:an har, för många kollar på helheten, men inte detaljer och det är där det blir fel. Så skulle nog ta 1:an om jag var du. Min klänning blev helt fel...(Köpte en ungefär som 1:an) Men kunde inte lämna tillbaka :(

Fin blogg annars :D Och lycka till.

http://elody.se

 
Jonna

Jonna

23 juli 2013 12:42

Jösses vad svårt, jag tycker nog att du ska ta 1:an den är så söt men jag gillar nummer 2 också. Men jag tycker du ska ta 1:an du blir nog jätte söt i den :)

http://animefriends.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

:D

23 juli 2013 19:19

Ettan! :D ♥

 
Ingen bild

Mitzumi

26 juli 2013 18:38

Jag tycker att tvåan var finast :)

 
Ingen bild

aveline

28 juli 2013 18:40

Tvåan (*_*)

 
Ingen bild

Hanna

4 augusti 2013 20:05

Fattar att du har beslutsångest, till och med JAG får det, när jag bara ska tipsa DIG. ^^

Men jag tycker nästan att du ska ta ettan. :)

Btw, hittade din blogg idag och kommer defenitivt följa den! :D

 
Ingen bild

Alice

7 augusti 2013 17:56

2:an

 
Ingen bild

Miki

10 augusti 2013 11:31

Dom är väldigt fina båda två, men jag gillar tvåan mest tror jag.. Ettan är också väldigt söt, så egentligen tror jag att du skulle gilla vilken du än köpte :) Lycka till!

 
Ingen bild

-A

10 augusti 2013 18:57

2:an
båda är jättefina, men 2:an är finast.
jag skulle också vilja ha en sån, men jag skulle hellre ha en blå om det fanns/finns

 
Ingen bild

Jomiis

12 augusti 2013 16:21

1:an !!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blaze The CatDoll - 12 juni 2016 16:00

Hej igen! Som rubriken säger:   Jag har laddat upp ännu en PV Making Video på min YouTube kanal. Hoppas nu gillar den!<3       Inget av deta tillhör mig utan till de som äger videon och Royz, deras skivbolag Etc.!   Kramis från Blaz...

Av Blaze The CatDoll - 22 maj 2016 19:00

Hejsan! Jag har precis laddat up min första Video på min YouTube kanal Hoppas ni gillar den!     Det är Royz's Pv Making av "Starry HEAVEN" PS:Jag äger INGET i videon det tillhör sina respektfula ägare som gjort videon och Bandet Royz själv, O...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:43

Här har vi då Royz!<3 Det är det bandet jag lyssnar på aldra mest på just nu! Här får ni 3 låtar av Royz. Mest för att ni ska se att de har otroligt många stilar de spelar och för att ni ska höra hur bandet låter utan deras enna bandmedlem som j...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:38

Här är en musikvideo från Versailles(Den är en av de äldsta men den är sjukt vacker) Oroa er inte dessa har även Rockigare  still. Det är bara att jag valde denna för den är så vacker!) Skriv gärna i en kommentar här nere om vad ni tyckte. :D ...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:20

Här kommer en av Jupiter's senaste låtar: Berätta gärna vad ni tyckte om de i en komentar(Oroa er inte De har mer Rockiga låtar också) ...

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards