yohiolove

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

Anime-tips!

Av Blaze The CatDoll - 25 juni 2013 15:26

Hej!


Jag ska tipsa om en anime som jag själv blev rekommenderad av min vän Blaze the cat! Vi mejlar till varandra och hon är riktigt trevlig och skriver så fina saker som värmer mitt hjärta! Vill att du ska veta att jag blir glad av det, hur mörk min himmel än är   


Men tillbaka till saken; Animen jag ska tipsa om heter Hamtaro! Har du sett den?


Handling: 

Hamstern Hamtaros ägare Laura har flyttat till en stad där Hamtaro inte känner någon annan än Laura och familjen. En dag hittar Hamtaro ett hål som han slinker igenom och kommer ut i trädgården. Där träffar han Oxnard som ägs av Lauras nya vän Anna. Oxnard tycker om solrosfrön. När Hamtaro först träffar Oxnard är denne ledsen, och springer runt i buskarna för att leta efter ett solrosfrö han just tappat bort. Den vilda hamstern Boss, som lever under marken, är Hamtaros andra kamrat.

Boss är förälskad i den söta franska hamstern Bijou, som också precis har flyttat in i staden. Boss presenterar Hamtaro och Oxnard för sina vänner, Howdy, Dexter, Pashmina och Penelope. Både Dexter och Howdy är kära i Pashmina, vilket leder till konflikt mellan dem. Penelope och Pashmina är sedan länge vänner.

Alla hamstrar hjälper Boss att städa och göra hans hus till ett klubbhus för hamstrar. Redan nästa dag kommer tre nya hamstrar till klubben! Klubbhuset kallar de för Ham-ham klubbhuset  


Vilken av hamstrarna tycker du var gulligast? :3

Själv är jag förälskad i Howdy!

  



 
 
coolingen

coolingen

25 juni 2013 16:22

Najj, jag har inte sett den, tack för tipset (y) och jag gillar Hamtaro <3

http://encoolingsblogg.bloggplatsen.se

 
wilma

wilma

25 juni 2013 16:58

♥ Jag tycker att oxnard, cappy och panda var sötast... ♥

♥ MVH / Nallen ♥

http://my-wonderland.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Blaze the cat

25 juni 2013 18:57

Oj. Att du skulle göra ett inlägg om Hamtaro filmerna. Som jag rekommenderade dig om. Det trodde jag inte. :O Eftersom Hamtaro filmerna inte är en ut av dom senaste filmerna direkt. :)
De va en trevlig överrakning. :)
Att jag betyder så mycket för dig. Det visste jag inte ihäller. :'-)
Det gör mig så lycklig. :'-)
Men nog om det.
Dom som jag tycker är sötast i Hamtaro är: Bijou, Snoozer, Hamtaro och Oxnard lite.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blaze The CatDoll - 12 juni 2016 16:00

Hej igen! Som rubriken säger:   Jag har laddat upp ännu en PV Making Video på min YouTube kanal. Hoppas nu gillar den!<3       Inget av deta tillhör mig utan till de som äger videon och Royz, deras skivbolag Etc.!   Kramis från Blaz...

Av Blaze The CatDoll - 22 maj 2016 19:00

Hejsan! Jag har precis laddat up min första Video på min YouTube kanal Hoppas ni gillar den!     Det är Royz's Pv Making av "Starry HEAVEN" PS:Jag äger INGET i videon det tillhör sina respektfula ägare som gjort videon och Bandet Royz själv, O...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:43

Här har vi då Royz!<3 Det är det bandet jag lyssnar på aldra mest på just nu! Här får ni 3 låtar av Royz. Mest för att ni ska se att de har otroligt många stilar de spelar och för att ni ska höra hur bandet låter utan deras enna bandmedlem som j...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:38

Här är en musikvideo från Versailles(Den är en av de äldsta men den är sjukt vacker) Oroa er inte dessa har även Rockigare  still. Det är bara att jag valde denna för den är så vacker!) Skriv gärna i en kommentar här nere om vad ni tyckte. :D ...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:20

Här kommer en av Jupiter's senaste låtar: Berätta gärna vad ni tyckte om de i en komentar(Oroa er inte De har mer Rockiga låtar också) ...

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards