yohiolove

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Hashtagar...

Av Blaze The CatDoll - 24 juni 2013 12:00

#yohio #yohiolove #cute #best #ama #lolita #sweet #rockstar #Japan #rock #guitar #dress #love #beautiful #yohiofan #sixteen #years #old #mata #nee #matanee #I #Want #To #Write #Hime #But #He #Is #A #Boy #So #I #Can't #Seremedy #nail #polish


 

I LOVE YOU!!!  

 
 
Ingen bild

Blaze the cat

24 juni 2013 15:15

Alltså jag fattar inte det där med Hshtagar. Såna där Hashtagar gör mig förvirad 8-| och jag vet inte vad man använder Hshtagar till.
Kan du försöka förklara för mig vad man har såna där Hshtagar till?
Jag vet att du inte så bra på att förklara. Men kan du försöka förklara ändå. Jag förstår nog ändå hur du menar. :)

Blaze The CatDoll

24 juni 2013 22:59

Jag tror det kommer från instagram/facebook från början. Men jag är inte säker.
Iaf, man har det till att... hmmm. Man klickar på de för att komma till andra bilder/texter/inlägg osv. som har blivit taggade med samma sak. Typ #Yohio så kommer jag till andra som skrivit om Yohio/bilder på Yohio.

Bloggplatsen har nyss fått in en funktion som gör att man kan hastaga i inläggen, och jag tänkte testa/utnyttja det.

Jag veet att det där var nog sämsta beskrivningen ever men hopas det går bra ändå! :)

 
Ingen bild

Blaze the cat

25 juni 2013 00:00

Nej nej. Den där förklaringen va tillräckligt bra. För att jag ska förstå vad man menar med Hashtagar.
Ja jag frågade det. För att jag har läng velat veta vad man menar med Hashtagar. Också frågade jag det för att jag nyligen sett att man kan använda Hashtagar på bloggplatsen.
Så nu vet jag vad man menar med Hashtagar. :)
Tack så mycket för hjälpen!! :)

Blaze The CatDoll

25 juni 2013 15:25

Så bra då! Det var så lite! ^^

 
Hanna

Hanna

25 juni 2013 11:54

Sv; Hehe, har man intresset som jag har för att redigera så är det inte så farligt!! ;)
+ Cool blogg du har!
//Hanna

http://candymandy.bloggplatsen.se

Blaze The CatDoll

25 juni 2013 15:24

Tack!

 
Hanna

Hanna

25 juni 2013 11:55

+ jag kan nog göra en väldigt häftig design med Yohio!!
Så vill du ha en lägg en kommentar med ditt lösen !Och ja, du vet att det kan ta tid...:D
//Hanna

http://candymandy.bloggplatsen.se

Blaze The CatDoll

25 juni 2013 15:24

Nej tack, är nöjd med den jag har nu ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blaze The CatDoll - 12 juni 2016 16:00

Hej igen! Som rubriken säger:   Jag har laddat upp ännu en PV Making Video på min YouTube kanal. Hoppas nu gillar den!<3       Inget av deta tillhör mig utan till de som äger videon och Royz, deras skivbolag Etc.!   Kramis från Blaz...

Av Blaze The CatDoll - 22 maj 2016 19:00

Hejsan! Jag har precis laddat up min första Video på min YouTube kanal Hoppas ni gillar den!     Det är Royz's Pv Making av "Starry HEAVEN" PS:Jag äger INGET i videon det tillhör sina respektfula ägare som gjort videon och Bandet Royz själv, O...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:43

Här har vi då Royz!<3 Det är det bandet jag lyssnar på aldra mest på just nu! Här får ni 3 låtar av Royz. Mest för att ni ska se att de har otroligt många stilar de spelar och för att ni ska höra hur bandet låter utan deras enna bandmedlem som j...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:38

Här är en musikvideo från Versailles(Den är en av de äldsta men den är sjukt vacker) Oroa er inte dessa har även Rockigare  still. Det är bara att jag valde denna för den är så vacker!) Skriv gärna i en kommentar här nere om vad ni tyckte. :D ...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:20

Här kommer en av Jupiter's senaste låtar: Berätta gärna vad ni tyckte om de i en komentar(Oroa er inte De har mer Rockiga låtar också) ...

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards