yohiolove

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Åsikter

Av Blaze The CatDoll - 9 juni 2013 12:17

Jag är ett av hans mellofans, jag visste knappt vad Japan var innan. Men nu älskar jag nästan allt som har med Japan att göra..

YOHIO har förändrat mitt liv, positivt. Hade jag skrivit allt hade det blivit för långt och jag orkar inte skriva ALLT han har förändrat hos mig. Så en enda mening med mycket känslor i räcker, tycker jag. 


Jag VET att han har fans som dyrkar honom för att han har stöttat upp deras liv, han har räddat de från graven. Bokstavligt. Med sin musik, med sina ord och allt, har gjort att fler vågar stå emot mobbing. Kan han kan väl jag?

Jag VET att han har fans som dyrkar honom för att hela han utstrålar: "VAR DIG SJÄLV FÖR F**N!!!" när han kliver upp på scen i Mello, iklädd rosa fjäderdräkt med rosa stenar på. Några blir osäkra. Vi alla, fans eller inte, är inte vana vid att någon strålar ut så mycket självförtroende. Men det är många, många människor som ÄLSKAR honom för att han är just sig själv, han VÅGAR gå upp på en scen inför miljontals människor i någonting någon ALDRIG hade väntat sig. Jag är ett av alla hans tiotusentals fans som dyrkar honom för båda sakerna och jag har blivit mig själv. JAG STRUNTAR I OM DET ÄR FEJK ELLER ÄKTA. Det är inte det som är huvudsaken, man ska inte fokusera på det. Det man SKA fokusera på är det han har gjort, det jag skrivit ovanför här. 

          


Förlåt för otydligt inlägg.

Förlåt för bitchigt inlägg.

Jag är dålig på att förklara.

 
 
Johanna/Changmin

Johanna/Changmin

9 juni 2013 17:16

Det jag skrev förut var inte för att kritisera dig eller säga att du förklarar dåligt.
Att be om ursäkt behöver du inte, jag blev bara förvirrad över att du skrev att inlägget handlade om Seike, när hans namn bara nämndes en gång.
Jag har också varit väldigt intresserad av J-rock en gång i tiden, det var mycket av mitt liv för ca 6 år sedan. Jag kände Seike då, umgicks med honom faktiskt. Innan han var Seike.
Det var därför jag reagerade, för jag vet vem han är. För att han alltid har betytt mycket för mig.

Jag kritiserar dig inte för att du tycker om Yohio, alla får tycka om precis vad de vill för musik, det är det som är så skönt med musik, att det finns så olika genres att lyssna på och tycka om.
Och man ska aldrig ta skit, för ingen har rätt till att säga till dig vad du ska tycka om eller inte, bara du vet det.

http://fruitloops.blogg.se

Blaze The CatDoll

9 juni 2013 20:14

Jag bara brainstormade i förra inlägget, så det blev lite osammanhängande och otydligt, det vet jag.
Men vad kul att du kände Seike! Var han trevlig? :)

Och jag håller med dig i allt i sista stycket. Att man aldrig ska ta skit.

(;

 
Ingen bild

Mitzumi

9 juni 2013 18:15

Du har inget att be om ursäkt för, det var ett jättebra inlägg.

Blaze The CatDoll

9 juni 2013 20:09

Tack! Tyckte dock att det blev lite snofsigt och uppnosigt om man kollar på attityden men det är så jag känner. Dock inte lika mycket nu när jag fått avreagera mig :3

 
Ingen bild

Blaze the cat

9 juni 2013 21:14

Åååå :) Så vackra ord du skrev i detta inlägget. Dom orden var värkligen vackra och bra ord. :´)
Och Jag är också ett av YOHIOs fans som dyrkar honom och YOHIO har verkligen också hjälpt mig. :)

 
Ingen bild

Johanna

10 juni 2013 08:30

Bra, då är vi på samma bana! :)

Seike är en mycket bra och fin människa IRL. Han bryr sig mycket om sina vänner och fans, så allt han skriver på bloggen kommer från hjärtat.
Saknar hans knasiga upptåg, men jag respekterar att han har ett busy liv nu. :)

 
Ingen bild

Blaze the cat

10 juni 2013 21:30

Det var bra, vackra och fina ord i detta inlägget. :)
Jag är också ett av YOHIOs mellofans. Och han är min största förbild jag har och den ända förebild jag har också. YOHIO har hjälpt mig mycket med att våga mer och vara mig själv.

 
Ingen bild

Blaze the cat

12 juni 2013 17:15

Jag är också ett av YOHIOs mellofans. Eller rättare sagt jag är ett av hanns största mellofans han har.
YOHIO är en riktigt stor förebild till mig.

 
Ingen bild

Blaze the cat

16 juni 2013 21:36

Ledsen för mång lika dana kommentarer som påminner om varandra. Som jag skrev.
Jag trodde nämligen jag inte hade skickat kommentarerna riktigt ordentligt. Också trodde jag att du inte hade fått mina komentarer. Det var därför det blev så många komentarer.
Förlåt. :)

Blaze The CatDoll

20 juni 2013 13:51

Det är okej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blaze The CatDoll - 12 juni 2016 16:00

Hej igen! Som rubriken säger:   Jag har laddat upp ännu en PV Making Video på min YouTube kanal. Hoppas nu gillar den!<3       Inget av deta tillhör mig utan till de som äger videon och Royz, deras skivbolag Etc.!   Kramis från Blaz...

Av Blaze The CatDoll - 22 maj 2016 19:00

Hejsan! Jag har precis laddat up min första Video på min YouTube kanal Hoppas ni gillar den!     Det är Royz's Pv Making av "Starry HEAVEN" PS:Jag äger INGET i videon det tillhör sina respektfula ägare som gjort videon och Bandet Royz själv, O...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:43

Här har vi då Royz!<3 Det är det bandet jag lyssnar på aldra mest på just nu! Här får ni 3 låtar av Royz. Mest för att ni ska se att de har otroligt många stilar de spelar och för att ni ska höra hur bandet låter utan deras enna bandmedlem som j...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:38

Här är en musikvideo från Versailles(Den är en av de äldsta men den är sjukt vacker) Oroa er inte dessa har även Rockigare  still. Det är bara att jag valde denna för den är så vacker!) Skriv gärna i en kommentar här nere om vad ni tyckte. :D ...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:20

Här kommer en av Jupiter's senaste låtar: Berätta gärna vad ni tyckte om de i en komentar(Oroa er inte De har mer Rockiga låtar också) ...

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards