yohiolove

Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

Frustrerad.

Av Blaze The CatDoll - 8 juni 2013 17:58

Hej. Jag är frustrerad, och ni vet nog varför. Det handlar om YOHIO och  SEIKE. Men jag är inte irriterad/arg på någon av DEM, nej, det är alla fans jag är irriterad på. TILLEXEMPEL: På en hemsida hade någon lagt upp en bild på YOHIO. Jag hade kommenterat.


Jag: Perfect...

Hon: Vet inte om han är så perfekt som han ser ut, menar med alla rykten om att han röker, dricker osv...

Jag: Men vad fan? Man får väl ge honom en chans! Bara för at han är känd får han inte göra ETT ENDA LITET misstag. Logiskt? Nej. 

HonBryr mig inte om att han dricker, - det är normalt, men att han röker står jag inte ut med, han förstör sin röst. Det är hans val, men att röka är det dummaste en sångare kan göra. Om ryktena nu är sanna vill säga.

Jag: Ja, det väljer man själv man ska tro på


I en kommentar på http://yohionoveller.blogg.se så skrev jag EXAKT vad jag kände och tyckte. Och jag står för det och känner fortfarande det. Det var ett inlägg om hon skulle lägga ner p.g.a det YOHIO gjort.


Men snälla nån, lägg för all del inte ner för ETT misstag Yohio har begått. Det är omänskligt att inte göra misstag, stora som små. Ibland tappar man greppet, så är det bara! Han kommer säkerligen göra allt för att rädda upp situationen och så länge han gör det kommer jag stå vid hans sida.

 


FÖRLÅT men jag ville skriva av mig...

 

Kom ihåg; om allt nu är sant (vilket jag inte tror) så är det HANS problem, INTE DITT!!

 

//Innozence den arga

 
 
Johanna

Johanna

8 juni 2013 21:19

Varför är du sur på Seike? Inget i texten handlar om honom..?

http://fruitloops.blogg.se

Blaze The CatDoll

9 juni 2013 00:26

Jag skrev att jag INTE var arg/irriterad på varken YOHIO eller SEIKE, utan på alla som tjafsar om YOHIOs misstag. "OHMAJGAWD jag har tappat respekten för YOHIO SÅ sjukt mycket!! Han är ju värsta playern och alkolist och bög och transa och allt vad det nu är och så har han LJUGIT för ALLA hans fans, azzå OHMAJGAWD!!!" (smått överdrivet)

Lite irriterande? Ser/hör det dagligen. Man bliir frustrerad till slut. Och jag är ledsen om det blev ett otydligt inlägg men var bara tvungen att skriva av mig (;

 
Ingen bild

Blaze the cat

8 juni 2013 22:06

Jag förstår inte så mycket om vad du vill få fram i detta inlägget. Men jag fatar lite om vad du vill få fram. Eller jo jag förstår vad du menar.(Inget ila menat med dom är första orden.)Det är bara lite svår förklarat. Men du har väll sagt att du inte är så bra på att förklara? Men om jag har förstått det rätt Så tycker jag så här:
Jag håller med dig Innozence. Jag tror inte häller allt är sant eller jag menar jag tror inte på nått av det alls. Inte för att jag fattar något av kommentarerna den tjejen skrev som svarade på dina kommentarer. Men det värkar verkligen vara dumt, elakt och taskigt att skriv så. Såna flock gör också mig arg. :(
Och jag kan förstå varför du vill skriva av dig det. Jag hade också skrivit av mig det eller sagt det till någon kompis som orkar lyssna på mig.
Förlåt För lång kommentar. Men jag Behövde att skriva en sån lång kommentar. För att få ur det ur mig. :)

Blaze The CatDoll

9 juni 2013 00:28

Haha nej jag har aldrig varit bra på att förklara (;
Men jag är ledsen för otydligt inlägg men ville bara få det ur mig....

 
Ingen bild

Johanna

9 juni 2013 10:28

Yohio i sig självt har ju blivit ganska uppblåst tack vare mello egentligen på kort tid.
Så är man ett fan av honom så lär man få höra sånt, med tanke på hur fort allt har gått, tänk på att det inte var länge sedan han faktiskt var med i mello, och helt plötsligt har han tusentals nya fans som inte ens visste om att musiken han gör fanns. Stilen likaså.
Tyvärr så är det sorgligt men sant.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blaze The CatDoll - 12 juni 2016 16:00

Hej igen! Som rubriken säger:   Jag har laddat upp ännu en PV Making Video på min YouTube kanal. Hoppas nu gillar den!<3       Inget av deta tillhör mig utan till de som äger videon och Royz, deras skivbolag Etc.!   Kramis från Blaz...

Av Blaze The CatDoll - 22 maj 2016 19:00

Hejsan! Jag har precis laddat up min första Video på min YouTube kanal Hoppas ni gillar den!     Det är Royz's Pv Making av "Starry HEAVEN" PS:Jag äger INGET i videon det tillhör sina respektfula ägare som gjort videon och Bandet Royz själv, O...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:43

Här har vi då Royz!<3 Det är det bandet jag lyssnar på aldra mest på just nu! Här får ni 3 låtar av Royz. Mest för att ni ska se att de har otroligt många stilar de spelar och för att ni ska höra hur bandet låter utan deras enna bandmedlem som j...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:38

Här är en musikvideo från Versailles(Den är en av de äldsta men den är sjukt vacker) Oroa er inte dessa har även Rockigare  still. Det är bara att jag valde denna för den är så vacker!) Skriv gärna i en kommentar här nere om vad ni tyckte. :D ...

Av Blaze The CatDoll - 9 maj 2016 20:20

Här kommer en av Jupiter's senaste låtar: Berätta gärna vad ni tyckte om de i en komentar(Oroa er inte De har mer Rockiga låtar också) ...

Presentation


Hello Hi!!
Jag som driver bloggen kallar mig för Blaze The CatDoll. Jag älskar YOHIO,Jupiter(japanskt band(gillar mest Teru)) är en Dolly(Dolly Style fan.)Jag älskar Japan, Japansk anime, manga och Djur.

Fråga mig

53 besvarade frågor

Translate the blog

Antal besökare sedan bloggen startades ^^

Omröstning

Vilken av YOHIOs låtar hörde ni allra först?(Då menar jag av YOHIOs egna låtar.)
 Heartbreak hotel
 SKYLiMiT
 You're The One
 Whitout Wings
 Var det någon låt av Seremedy

Senaste inläggen

Bästa bloggar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter Y

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards